prolog

Predstavljamo vam še eno posebno dušo, ki karakterno povsem ustreza ostalim ustvarjalcem v ateljeju Max Zaxster. Lahko bi rekli, da smo se našli skupaj po mnogo letih in končno začutili bližino sorodnih duš. Ula je zelo komplicirana osebnost, vendar je zelo dobra po srcu. So obdobja, ko ni pri volji za ustvarjanje, in jo v to ne bi prepričal niti kup denarja. Ustvarja, ko začuti katarzo in posledično navdih. Ula nam je omenila dogodek, ki se je zgodil nedolgo nazaj. Med vožnjo po avtocesti je dobila navdih za sliko. Ustavila se je na odstavnem pasu, izvlekla iz prtljažnika svojo slikarsko opremo in pričela slikati. Slika, ki je nastala, je bila naravnost izzivalna, kot podoba Ule ob avtocesti z mimo drvečimi avtomobili. Ula je velika ljubiteljica živali. Doma ima kanarčka, ki mu je nadela ime Kandinski. Vasilij Kandinski je eden njenih vzornikov. Kanarček pa je tako pisanih barv, da je preprosto moral dobiti njegovo ime. Ula se najbolj odklopi od resničnega sveta, kadar ustvarja abstraktne slike. Sama pravi, da je slikanje zanjo neke vrste meditacija. Ob tem, ko se posveti sliki in prelivanju različnih barv, se ji duša popolnoma »odklopi« od telesa in včasih, šele ob tem, ko je slika končana, vidi kaj je dejansko ustvarila. Za Ulo ima duhovnost poseben pomen. Kadar ustvarja razne afirmacije in mandale se skozi njeno telo prelivajo posebni občutki. Pravi, da se jo takrat dotakne neka nadnaravna sila. V preteklosti je za osebo ki je zbolela za rakom, ustvarila prav posebno mandalo. Vse barve in vzorci, ki so se ji pojavili v glavi, so bili uglašeni z obolelo osebo. Kmalu po izročitvi slike, se je oboleli osebi začelo zdravstveno stanje drastično izboljševati. Ula pravi, da je pomembno, da posameznik vsaj pol ure dnevno zre v takšno mandalo in se medtem odklopi iz realnega sveta. Takrat se duša iz fizičnega sveta preseli v svet svetlobe, kjer se v astralnem telesu ustvarijo ekstremne energije. Te se ob povratku v fizično telo spremenijo v nekaj čudežnega. Seveda mora biti posameznik umsko odprt do takšnih stvari, sicer si lahko v telesu ustvari blokado. V tem primeru energije iz sveta svetlobe ne bodo dosegle fizičnega telesa, temveč se bodo od njega odbijale, kot puščice od železnega ščita. Ula v svoj ustvarjalni svet težko odpre vrata nekomu iz zunanjega sveta. Tudi ekipa našega ateljeja je potrebovala kar nekaj časa, da je uspela navezati stik z njo in jo pripeljati pod naše okrilje. Kako bi torej z nekaj besedami opisali Ulo G. Lipowitz? Nadarjena, posebna, duhovna, predvsem pa ekstravagantna. Vse te lastnosti ji dajejo poseben čar, saj se v njenih delih najde toliko skrivnosti, da lahko posameznik vidi v sliki popolnoma drugačne stvari. Z njenimi slikarskimi stvaritvami lahko zlahka odtavamo v njen duhovni svet in spoznamo skrivnosti, ki jih je s pomočjo bitij iz metafizičnega sveta na svojih slikarskih delih razkrila tudi nam.

Preberi celo zgodbo...

Predstavljamo vam še eno posebno dušo, ki karakterno povsem ustreza ostalim ustvarjalcem v ateljeju Max Zaxster. Lahko bi rekli, da smo se našli skupaj po mnogo letih in končno začutili bližino sorodnih duš. Ula je zelo komplicirana osebnost, vendar je zelo dobra po srcu. So obdobja, ko ni pri volji za ustvarjanje, in jo v to ne bi prepričal niti kup denarja. Ustvarja, ko začuti katarzo in posledično navdih. Ula nam je omenila dogodek, ki se je zgodil nedolgo nazaj. Med vožnjo po avtocesti je dobila navdih za sliko. Ustavila se je na odstavnem pasu, izvlekla iz prtljažnika svojo slikarsko opremo in pričela slikati. Slika, ki je nastala, je bila naravnost izzivalna, kot podoba Ule ob avtocesti z mimo drvečimi avtomobili. Ula je velika ljubiteljica živali. Doma ima kanarčka, ki mu je nadela ime Kandinski. Vasilij Kandinski je eden njenih vzornikov. Kanarček pa je tako pisanih barv, da je preprosto moral dobiti njegovo ime. Ula se najbolj odklopi od resničnega sveta, kadar ustvarja abstraktne slike. Sama pravi, da je slikanje zanjo neke vrste meditacija. Ob tem, ko se posveti sliki in prelivanju različnih barv, se ji duša popolnoma »odklopi« od telesa in včasih, šele ob tem, ko je slika končana, vidi kaj je dejansko ustvarila. Za Ulo ima duhovnost poseben pomen. Kadar ustvarja razne afirmacije in mandale se skozi njeno telo prelivajo posebni občutki. Pravi, da se jo takrat dotakne neka nadnaravna sila. V preteklosti je za osebo ki je zbolela za rakom, ustvarila prav posebno mandalo. Vse barve in vzorci, ki so se ji pojavili v glavi, so bili uglašeni z obolelo osebo. Kmalu po izročitvi slike, se je oboleli osebi začelo zdravstveno stanje drastično izboljševati. Ula pravi, da je pomembno, da posameznik vsaj pol ure dnevno zre v takšno mandalo in se medtem odklopi iz realnega sveta. Takrat se duša iz fizičnega sveta preseli v svet svetlobe, kjer se v astralnem telesu ustvarijo ekstremne energije. Te se ob povratku v fizično telo spremenijo v nekaj čudežnega. Seveda mora biti posameznik umsko odprt do takšnih stvari, sicer si lahko v telesu ustvari blokado. V tem primeru energije iz sveta svetlobe ne bodo dosegle fizičnega telesa, temveč se bodo od njega odbijale, kot puščice od železnega ščita. Ula v svoj ustvarjalni svet težko odpre vrata nekomu iz zunanjega sveta. Tudi ekipa našega ateljeja je potrebovala kar nekaj časa, da je uspela navezati stik z njo in jo pripeljati pod naše okrilje. Kako bi torej z nekaj besedami opisali Ulo G. Lipowitz? Nadarjena, posebna, duhovna, predvsem pa ekstravagantna. Vse te lastnosti ji dajejo poseben čar, saj se v njenih delih najde toliko skrivnosti, da lahko posameznik vidi v sliki popolnoma drugačne stvari. Z njenimi slikarskimi stvaritvami lahko zlahka odtavamo v njen duhovni svet in spoznamo skrivnosti, ki jih je s pomočjo bitij iz metafizičnega sveta na svojih slikarskih delih razkrila tudi nam.

nazaj



dela


  • Vzporedni svetovi

    Avtor: Ula G. Lipowitz
    Mere: 70 x 50 cm
    Tehnika: mešana tehnika / platno
    Leto: 2020

  • Mrtva reka

    Avtor: Ula G. Lipowitz
    Mere: 70 x 50 cm
    Tehnika: mešana tehnika / platno
    Leto: 2020

  • Vročina iz pekla

    Avtor: Ula G. Lipowitz
    Mere: 60 x 40 cm
    Tehnika: mešana tehnika / platno
    Leto: 2020

  • Zimski piš

    Avtor: Ula G. Lipowitz
    Mere: 102 x 70 cm
    Tehnika: mešana tehnika / platno
    Leto: 2020

  • Polaris

    Avtor: Ula G. Lipowitz
    Mere: 102 x 70 cm
    Tehnika: mešana tehnika / platno
    Leto: 2020

  • Plimni val

    Avtor: Ula G. Lipowitz
    Mere: 102 x 70 cm
    Tehnika: mešana tehnika / platno
    Leto: 2020

  • Pandemija

    Avtor: Ula G. Lipowitz
    Mere: 102 x 70 cm
    Tehnika: mešana tehnika / platno
    Leto: 2020

  • Atlantis

    Avtor: Ula G. Lipowitz
    Mere: 102 x 70 cm
    Tehnika: mešana tehnika / platno
    Leto: 2020

  • Usodni dotik

    Avtor: Ula G. Lipowitz
    Mere: 102 x 70 cm
    Tehnika: mešana tehnika / platno
    Leto: 2020

  • Izliv

    Avtor: Ula G. Lipowitz
    Mere: 102 x 70 cm
    Tehnika: mešana tehnika / platno
    Leto: 2020

Vzporedni svetovi

Avtor: Ula G. Lipowitz
Mere: 70 x 50 cm
Tehnika: mešana tehnika / platno
Leto: 2020

Mrtva reka

Avtor: Ula G. Lipowitz
Mere: 70 x 50 cm
Tehnika: mešana tehnika / platno
Leto: 2020

Vročina iz pekla

Avtor: Ula G. Lipowitz
Mere: 60 x 40 cm
Tehnika: mešana tehnika / platno
Leto: 2020

Zimski piš

Avtor: Ula G. Lipowitz
Mere: 70 x 50 cm
Tehnika: mešana tehnika / platno
Leto: 2020

Polaris

Avtor: Ula G. Lipowitz
Mere: 70 x 50 cm
Tehnika: mešana tehnika / platno
Leto: 2020

Plimni val

Avtor: Ula G. Lipowitz
Mere: 70 x 50 cm
Tehnika: mešana tehnika / platno
Leto: 2020

Pandemija

Avtor: Ula G. Lipowitz
Mere: 70 x 50 cm
Tehnika: mešana tehnika / platno
Leto: 2020

Atlantis

Avtor: Ula G. Lipowitz
Mere: 70 x 50 cm
Tehnika: mešana tehnika / platno
Leto: 2020

Usodni dotik

Avtor: Ula G. Lipowitz
Mere: 70 x 50 cm
Tehnika: mešana tehnika / platno
Leto: 2020

Izliv

Avtor: Ula G. Lipowitz
Mere: 70 x 50 cm
Tehnika: mešana tehnika / platno
Leto: 2020


ambient



zgodbe strank


slide

Z znancem sem se po naključju znašel pred vrati zapuščenega stanovanja na koncu mesta, v katerem si je Ula uredila svoj atelje. V redkobesedno dekle si nisem upal kaj več vrtati z vprašanji, me je pa zato pritegnila slikarija, ki je stala v kotu in čakala, da jo nekdo opazi. Abstrakcija v barvah nebesne modrine in toplih barv zemlje me je spomnila na nek davni, deževni pomladni dan, ki sporoča, da bo kmalu spet posijalo toplo sonce. Ko si mlad se iz drugačnih razlogov veseliš sonca in te vleče tja ven dogodivščinam naproti. Ko si star gledaš na sončen ali deževen dan enako - z dobro merico nostalgije in še večjo mero življenjskih modrosti in izkušenj. Včasih res ni potrebno narisati vsega tako, kot to vidimo v naravi. Dovolj je z barvami in oblikami le nakazati na trenutno razpoloženje. Tu pa sva se z redkobesedno umetnico Ulo G. Lipowitz ujela brez potrebnih besed.


R. Meglič